Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ζωρζ Σαρή, Νινέτ

Δημιουργικές ατομικές ή ομαδικές εργασίες


1.      Συνεχίστε την ιστορία, γράφοντας το διάλογο ανάμεσα σε μάνα και κόρη, μετά την οριστική πια απαλλαγή της Νινέτ  από τον εφιάλτη της υποτιθέμενης υιοθεσίας.

2.      Η Νινέτ, μετά την αποκάλυψη της αληθινής καταγωγής της, εξομολογείται τις σκέψεις και τα συναισθήματά της στο ημερολόγιό της.

3.      Συχνά τα παιδιά βιώνουν έντονα άγχη, ανασφάλειες και φόβους. Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;
  • Αν ναι, μιλήστε γι αυτό υποθέτοντας πως γράφετε στον/στην καλύτερο σας φίλο/η ή  στο ημερολόγιό σας
  • Αν όχι, αναζητήστε σχετικό υλικό στο διαδίκτυο (και γράψτε ένα σύντομο άρθρο υποδυόμενος/η τον ψυχολόγο που συμβουλεύει τους γονείς σχετικά με τους παιδικούς φόβους και άγχη. 

Μπορείτε να επισκεφτείτε τις εξής ηλεκτρονικές διευθύνσεις:        


4.      Εκφράστε με στίχους ή μια ζωγραφιά τα συναισθήματα χαράς και λύτρωσης της Νινέτ, όταν ακούει την εξομολόγηση της μητέρας της.

5.      Βρείτε πίνακα/ες, μουσικό/ά  κομμάτι/α  που θα μπορούσαν να εκφράζουν αντίστοιχα συναισθήματα μ' εκείνα της Έμμας ή της Νινέτ.


6.      Αποδώστε τις  εντυπώσεις σας από το κείμενο μ’ ένα βίντεο ή μια παρουσίαση (movie maker, power point) χρησιμοποιώντας φωτογραφίες, πίνακες, μουσική και χαρακτηριστικές εκφράσεις ή αποσπάσματα του κειμένου.


Ιδού κάποιες από τις δημιουργικές εργασίες μαθητών του Α3 τμήματος του 3ου Γυμνασίου Βύρωνα, τη σχολική χρονιά που μας πέρασε (2011-2012).


  • Σωτήρης Ρεκούμης



  • Κωνσταντίνος Τσιλιμπάρης και Γιάννης Πανταζής


  • Αιμίλιος Σιδηρόπουλος




  • Ανθή Παπαδοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου